8 Ağustos 2016 Pazartesi

ZAMAN-MUTLULUK

08.08.2016
Zamanın  yetmediğinden bahsedip dururuz. Oysa bunu derken bile zamanımızı boşa geçiriyoruz. Zamansızlıktan şikayet edeceğimize bir şeyler yapmaya başlamış olsaydık zamanımızın her daim var olduğunu görebilirdik. Zaman ile saplantıya girmek yerine yaşamı düşünüp planlar yapsa idik daha mutlu insanlar olurduk. Mutlu değiliz çünkü olduğumuz yerde sayıp duruyoruz. Kendimizi geliştirmek için zaman ayırmıyoruz. Fakat gereksiz düşüncelere bile zaman ayırıyoruz. Her türlü fedakarlıktan kaçıyoruz. Her şeyin çaba sarfetmeden  , fedakarlık yapmadan olmasını  istiyoruz. Ama unutuyoruz. Emeğin, verilen fedakarlıklar olmadan elde edilen hiçbir şeyin değeri yoktur. Bakın sadece baba parası yiyenlere ceplerindeki paranın değeri yoktur. Zaten olamazda. Olması için ya emek vermeleri gerekir ya da her şeylerini kaybetmeleri gerek.
Verdiğimiz nefesi aldığımız sürece zamanımız vardır. İstediğimiz şeyleri başaracağımıza inanır , çaba gösterir ve gereken fedakarlıkları yapar isek başarırız  ve kıymet bilirsek her daim mutlu oluruz.

Mustafa KILIÇ

3 yorum:

  1. Mustafa bey engelliler sitesinde üçüncü kez lenf kanseriyle savaşıyorum diye yazmışsınız Rabbim acil şifalar versin size inşallah benim annem de lenf kanseri şu an sizden bilgi almak istiyorum mümkünse yanıtlarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Çok teşekkür ederim Rabbim cümle şifa bekleyenlere şifa versin inşaAllah. üçüncü kez savaşıyordum artık dördüncü kez savaşıyorum ve hamdolsun her şey şuan istediğim gibi gidiyor. Önümde çok uzun bir tedavi süreci var lakin dayanacak sabrı da gücü de Rabbim veriyor. Allah annenize de şifa versin umarım tez vakitte iyileşme haberini almayı nasip eder Allah.
      nigdelimustafakilic@gmail.com adresinden bana mail atabilirsiniz sormak istediğiniz her hangi bir şey var ise hastalıkla ilgili.
      https://www.facebook.com/groups/840781569300728/
      bu link benim facebookta ki lenfoma hastaları grubum beklerim.. hayırlı akşamlar

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim Mustafa bey Rabbim size güç kuvvet şifa versin bir daha bulaşmamak üzere size sağlık sıhhat versin bu hastalığa sahip herkese Allah yardım etsin inşallah �� Ben size inşallah mail yoluyla ulaşmak isterim çok sağolun tekrar iyi gecelet

    YanıtlaSil