12 Şubat 2017 Pazar

Benim için mutluluk nedir bilir misiniz?


Benim için mutluluk nedir bilir misiniz?
                Gecenin bir vakti mail kutuma bir mail düşer ve hiç tanımadığım birinden Allah razı olsun demesini okurum. Benim için en büyük mutluluktur bu, hiç tanımadığım insanlardan aldığım dualar. Bana nasılsın denmesinden bile samimi bulurum bana dua eden insanları. Çünkü nasılsın diye sorarken bile insan karşılık bekler aynı soruyu kendileri de duymak ister.
                Ben kimseden bir beklenti içine girmedim hiç hatta öyle ki çoğu derdimi sıkıntımı bile açmadım kendimden başka insana. Burada yazarım bazı şeyleri ama dertleşmek için falan değildir sadece benim bir hayat gayem var. Ben Rabbimin rızasını kazanmak için yazarım. Yazarım ki birilerine umut olayım, yazayım ki birilerinin hayatlarına dokunabileyim, birilerinin gönüllerine dokunayım, dokunayım ki hayattan tecrübe ettiğim görebildiğim güzellikleri göstereyim ki bu kirlenmeye yüz tutmuş yaşlanmış dünya da hala umudun var olduğunu, iyiliklerin karşılıksız sevgilerin gerçek olduğunu gösterebileyim. Ben iyi olmaktan iyi şeyler için çaba harcamaktan vazgeçmeyeceğim.

                Ben belki de hiç olmadığım kadar mutluluğu yaşıyorum. Sağlığım yerinde değil belki ama mutluyum çünkü mutluluğu içimde buldum, hayata bakışımda buldum. Sizde görün içinizde şükredilmesi gereken nimetleri de hakkı ile şükredip mutlu olun. Hayat mutsuzluğu kabul edecek kadar uzun değil ve hayat mutsuz olacağınız kadar kötü değil yeter ki siz bakmayın görün...

Mustafa KILIÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder