14 Şubat 2017 Salı

KEŞKE...



Her zaman bir keşke diye başlayan bir cümlemiz vardır bu hayatta kimse benim hayatımda keşke diye bir kelime olmadı demeyin. Kusursuz insanların değiliz ve hepimiz keşke demişizdir. Önemli olan keşkelerimi en aza indirgemektir.

                Benim de bazı keşkelerim var;

Keşke daha erken kitap okusaydım, keşke daha önceden elime kalemi alsaydım ve kendimden başka kimsenin okumadığı yaktığım hikayelerimi atmasaydım. Ama üzülmüyorum keşkelerim için çünkü olmuş olana üzülmemeyi öğrendim kabullenmeyi öğrendim ben fakat kabullendiğim şeyler içinde mücadeleden vazgeçmedim.

                Bazen keşke bende herkes gibi şeylere dertlensem diyorum. Hani görüyorum insanları sevdikleri diziyi kaçırdıklarına üzülüyorlar, saçlarını biraz fazla kestirdiklerine dertlenirler ya bazen imreniyorum bu dertlere. Keşke diyorum bu kadar basit dertlerim olsaydı da çözümleri basit olsaydı. Ama ben bunu da kabullendim. Benim gibi birinin ( bunu kendini beğenmişlik olarak algılamayın) böyle küçük şeyleri dert etmeyeceği ortadaydı. O yüzden gereksiz bir keşke olduğu için çıkardım bu keşkemi de hayatımdan.


                Hayat çok kısa kaç yaşınızda ölürseniz ölün hayat her zaman kısadır. Onun için keşkelerini en aza indirin. Ve korkmayın, korksanız da bu hayat bir gün bitecek onun için siz cesur olun ve kendinize yakışır şekilde doya doya yaşayın. Geleceği düşünmeden anı yaşayın ve mutlu olmaya çalışmayın mutlu olun çünkü hayat kısa ve zaman geri sarılmıyor…

MUSTAFA KILIÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder