7 Ocak 2016 Perşembe

Özgürlük



Özgürlü kavramı herkesin algısına gören değişen kavramlardan bir tanesi.

Kimisi için 18 yaşına girmektir, kimisi için yaşadığı zorluklarda ki engellerinin kalkmasıdır, kimisine göre daha saymak ile bitmeyecek bir çok şey var.
Aslında özgürlüğümüzü kısıtladığını sandığımız yanılsamalarımız.

Özgürlük nefes alıp verebildiğimiz her saniyedir. Özgürlüğümüzü çevremiz veya yaşadığımız sağlık problemleri kısıtlamaz. Kendi özgürlüğümüzü sadece kendimiz kısıtlayabiliriz.

Ben ilik nakli olmuş bir kanser savaşçısıyım. Bir zamanlar özgürlüğümü tedavilerin getirdiği yasakların kısıtladığını düşündüm. Çok yasağım vardı; dışarı çıkmak, ailemle yemek yemek bile yasaktı. Bugünlerde öğrendim ki özgürlük beyinde başlayıp beyinde biter bir kavram olduğunu.

Gözümü yumup hayallere daldığımda özgürlüğümü fark ettim. Hayal kurarken yasakları olmaz insanın. Hiçbir hayal kirli olamaz, kirletilemez. O yüzden saftır hayaller. Özgürlüğümü hayallerimde yaşadım. Yaşadığım özgürlüğü yazılarıma yansıttım. En büyük özgürlüğüm oldu kalemimden dökülen düşüncelerim.

Bir insanın özgürlüğü doğup göbek kordonun kesilmesiyle başlar ama devam etmesi için özgürlüğünü içinde bulması gerekir buda düşünerek olur...

İçinizde ki özgürlüğü bulup yaşamanız dileğiyle...
Mustafa KILIÇ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder